קהילה

מרכז קהילתי נאות הרצל יוזם ומעודד פעילות חברתית קהילתית לתושבות ולתושבים, מקדם פעילות של מנהיגות ומעורבות חברתית, טיולים, סיורים, ויוזמות של תושבות ותושבים. אנו פועלים למען ביסוס תחושת השייכות של התושבים, העצמה וצמיחה. אנו פועלים בשיתוף העירייה על כלל אגפיה.

food

למידה והשכלה

אנו, במרכז קהילתי נאות הרצל, שמים דגש רב על למידה והשכלה. אנו מאמינים כי השכלה מעצימה את האדם ומקדמת התפתחות וניעות חברתית. מרכז הלמידה שלנו מקדם תלמידות ותלמידים בגילאי בי"ס יסודי בשלושה תחומים מרכזיים: שפה, אנגלית וחשבון. הצוות הלימודי שלנו מוביל את התלמידות והתלמידים ללמידה משמעותית על ידיי מתן כלים מעשיים מתחומי אסטרטגיות הלמידה, מיומנויות הלמידה וקשיבות. הצוות שואף לתת מענה מיטבי לכל תלמידה ותלמיד בהתאם לצרכיהם הלימודיים ולהוביל לצבירת חוויות הצלחה ותוך חיזוק תחושת המסוגלות שלהן ושלהם. אנו פועלים בשיתוף בתי הספר והצוות הניהולי, מנהל החינוך, החברה למתנ"סים הארצית ועוד.

food

נוער

התחום פועל בשיתוף מחלקת הנוער של עיריית נתניה והמחלקה לביטחון קהילתי. אנו מקיימים מגוון פעילויות - קבוצות מנהיגות, קבוצות איכות בתחומי דעת שונים, טיולים, סיורים, פעילות חברתית, ערכית והתנדבותית. אנו מאפשרים לבנות ולבני הנוער להנות מגיל ייחודי זה תוך פיתוח מעורבות קהילתית, לקיחת אחריות והתפתחות. אנו משתדלים ליצור מרחב המאפשר לבנות ולבני הנוער להיות מי שהם, לתרום ולהיתרם תוך חיזוק תחושת השייכות ופיתוח תחושת הערך.

food

אזרחים וותיקים

מרכז קהילתי נאות הרצל מציע מגוון פעילויות העשרה לאזרחים הוותיקים של השכונה. טיולים, סיורים, חוגים, הרצאות, כיתות לימוד ופעילויות תרבות מגוונות. אנו פועלים לתת מענים מיטיבים לוותיקי השכונה, להעשיר את עולמם, לכבד את מעמדם ולהרחיב את הקשרים החברתיים שלהם. אנו פועלים לפיתוח ולקידום תכוניות תרבותיות חברתיות להפגת בדידות בשיתוף מנהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נתניה, החברה למתנ"סים הארצית, תנועת תרבות וגופים נוספים.

food

אנשים עם מוגבלות

מרכז קהילתי נאות הרצל פועל למען שילוב מיטבי של אנשים עם מוגבלות בקהילה במטרה לאפשר חיי קהילה פעילים במגוון תחומים. אנו פועלים למען ביסוס תחושת השייכות של כל חברות וחברי הקהילה על ידי היצע של פעילויות העשרה, פנאי, ולמידה, באופן אשר מגביר את עצמאותם ומשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות. נוכחותם של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות מעשירה את חיי הקהילה כולה, מפתחת סובלנות ומקדמת ערבות הדדית. אנו מפעילים תוכניות ייחודיות ומועדונים חברתיים בשיתוף משרד הרווחה ומשרד הבריאות, מנהל הרווחה והשירותים החברתיים של נתניה, החברה למתנ"סים וגופים נוספים.

food

תרבות והעשרה

מרכז קהילתי נאות הרצל מקדם ומעודד אירועי תרבות נגישים לתושבות ולתושבים, במטרה להעשיר את חיי חברי הקהילה, לעורר שיח, עניין ולמסד את תחום התרבות כמרכיב מרכזי בהוויה היומיומית של הקהילה. אנו פועלים בשיתוף אגף התרבות של עיריית נתניה, תנועת תרבות, היועצת לקידום מעמד האישה בעיר, החברה למתנ"סים וגופים נוספים.

food

אירועי חגים וקיץ

במהלך הקיץ ובמהלך חופשות החגים אנו מקדמים פעילויות העשרה רבות, אירועי שיא, טקסים, אירועים ועוד. על זאת במטרה להעשיר את עולם התושבות והתושבים, לתת מענים חברתיים, ולהרחיב את הדעת.

food

התנדבות

מרכז קהילתי נאות הרצל מזמין תושבות ותושבים להתנדב בתחומי חינוך, קהילה וחברה.

food

אתריקס פיתוח מערכות מידע